About

by - Μαρτίου 19, 2020




About


Γείαα σαςς!!
 Αυτό εδώ είναι το blog μου, το οποίο σκεφτόμουν να το ξεκινήσω πολύυ καιρό, αλλά ποτέ δεν είναι αργά έτσι? Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από τα βασικά εγώ είμαι η Αλεξάνδρα (χάρηκα για την γνωριμία😊), είμαι φοιτήτρια του Ιστορικού Αρχαιολογικού της Καλαμάτας μια από τις ωραιότερες πόλεις της Ελλάδας (κατά την γνώμη μου 😏).

Μέσα από αυτό το blog θα μιλάμε αρχικά για βιβλία (γιατί είναι μια από τις μεγαλύτερες αγάπες μου και θέλω να την μοιραστώ με όλον τον κόσμοο!!💓). Το σίγουρο πάντως είναι πως δεν θα περιοριστώ μόνο στα βιβλία, καθώς το blog αυτό το βλέπω σαν ένα μέσω να μιλάω για τα ενδιαφέροντά μου και τις ανησυχίες μου.

Είμαι αρκετά ενθουσιασμένη😸 που θα ξεκινήσω κάτι τέτοιο, ελπίζω να το βρείτε και εσείς ενδιαφέρον και ας ταξιδέψουμε✈ μαζί στον ονειρεμένο κόσμο των βιβλίων.

📍 Σας περιμένω να γίνουμε φίλοι και στο instagram @the_greek_books_thief
 όπου εκεί έχουμε δημιουργήσει μία όμορφη κοινότητα 💓







You May Also Like

0 σχόλια





Συντάκτες

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *