Book review: Ένα βράδυ Manhattan #1

by - Απριλίου 11, 2020

Ένα βράδυ...

Μόλις τελείωσα το πρώτο βιβλίο της τριλογία Manhattan και έτρεξα🏃🏻‍♀️ να σας ενημερώσωω. Ας τα πάρω από την αρχή, πριν ξεκινήσω αυτή την τριλογία διάβαζα την Σκοτεινή Τετάρτη από την σειρά των Nicci French, είπα λοιπόν να κάνω ένα διάλειμμα από το μυστήριο🔎 και να γυρίσω στο είδος των βιβλίων που με ευχαριστεί να διαβάζω περισσότερο. Και όχι δεν ντρέπομαι  που μου αρέσουν τα ρομαντικά βιβλίαα💞 τι να κάνω έχω και εγώ κάποιες αδυναμίες σαν άνθρωπος🙄.

Στο βιβλίο τώραα, εε λοιπόν είχα καιρό να διαβάσω κάτι τέτοιο και να χαθώ μέσα στις λέξεις. Με ευχαρίστηση καλωσόρισα αυτή την αίσθηση και μπορώ να πω ότι και εγώ ταξίδεψα για λίγο στο Σέντραλ Πάρκ και στις λεωφόρους του Manhattan🌆, ναι και εγώ ερωτεύτηκα μαζί με την ηρωίδα και ναι και εγώ ευχόμουν να ζήσω κάτι από αυτά που διάβαζα. Δυστυχώς για μένα με το που έκλεινα το βιβλίο προσγειωνόμουν στο παρόν... Η αλήθεια είναι ότι έπιανα τον εαυτό μου να θέλει να διαβάσει ένα ακόμη κεφάλαιο για να φτάσω στο τέλος και να δω την κατάληξη🔚. Από την άλλη όμως δεν ήθελα να το τελειώσω και πολύ γρήγορα γιατί μετά δεν θα μπορούσα να ξανά μπω σε αυτό τον κόσμο που μου ανοίγετε όταν διαβάζω πρώτη φορά ένα βιβλίο (το παθαίνετε και εσείς αυτό ή να αρχίσω να ανησυχώ??). Με λύπηση😢, λοιπόν το αφήνω και πάω ολοταχώς προς το επόμενοο.

Είδος: Σύγχρονο ρομαντικό
Συγγραφέας: Τατιάνα Τζινιώλη
Εκδοτικός οίκος: Εκδόσεις Πηγή

Περίληψη βιβλίου:

Τζέισον
 Την είδα. Μου άρεσε. Την ήθελα. Για ένα βράδυ. 
Όχι παραπάνω. Γιατί να είσαι με μία γυναίκα όταν μπορείς να είσαι με πολλές; 
Απλά μαθηματικά.

Κρίστεν
Είναι εκείνος που οι γονείς σου σε προειδοποιούν για τον τύπο του.
 Αλαζόνας, υπερόπτης και δεν δέχεται το όχι.
 Κρίμα. Γιατί από εμένα μόνο αυτό θα έχει.

Άραγε ένα βράδυ είναι αρκετό?? Δεν ξέρω εσείς τι πιστεύετε🙊??

Αυτά για σήμερα από εμένα να προσέχεται και σας φιλώ γλυκάα!! 😘




You May Also Like

0 σχόλια





Συντάκτες

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *