Hello, it's me.

by - Μαρτίου 27, 2020

Hello guys, εγώ είμαι η Βασιλική, φίλη της Αλεξάνδρας από τα σχολικά μας χρόνια, και συνδημιουργός αυτού εδώ του blog❣️ Είμαι εδώ για να μοιραστώ μαζί σας τις σκέψεις μου και τις ανησυχίες μου !! Είμαι , ήμουν και θα είμαι ένα ανήσυχο πνεύμα, με πολύ περιέργεια για τα πάντα γύρω μου κάτι που δικαιολογεί κιολας  τις σπουδές μου πάνω στα Μαθηματικά ❣️ Τα Μαθηματικά λοιπόν είναι ο πρώτος μου και παντοτινος μου έρωτας (θα σας αναλύσω εκτενέστερα άλλη φορά αυτή την μαζοχιστική πλευρά της ζωής μου. 😂) Η δεύτερη μεγάλη μου αγάπη είναι η πόλη στην οποία πέρασα τα υπέροχα φοιτητικά μου χρονια, η Πάτρα μου ! ( Πολλοί από εσάς καταλαβαίνετε τι εννοώ 🎊) .

Όσοι με γνωρίζουν αναφέρουν πως είμαι "η χαρά της ζωής" (φροντίζω να δείχνω την καλή μου πλευρά 😂) . Θέλω και ελπίζω να σας μεταφέρω λίγη από αυτή την χαρά μου !! Μέσα εδώ θέλω να γίνουμε όλοι μια παρέα και να μιλάμε για τα ταξίδια μας, τις εμπειρίες μας και ότι άλλο μας απασχολεί παρέα με ένα καφεδάκι και καλή μουσική ❣️

Τι λέτε; Ξεκινάμε ; 😉


You May Also Like

0 σχόλια





Συντάκτες

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *