Πού πήγα, τι είδα, τι έκανα!

by - Μαΐου 12, 2020

Έχω την χαρά σήμερα να σας καλώς ορίσω στην καινούργια μας ενότητα . Το όνομα αυτής : Που πήγα, τι είδα, τι έκανα. 
Πριν καν ξεκινήσει,  την αγάπησα από την πρώτη στιγμή αυτή την ενότητα! Μέσα από εδώ θα ταξιδεύουμε άλλοτε μακριά, άλλοτε κοντά και άλλοτε νοερά σε διάφορα μέρη ! 

Όπως όλοι γνωρίζουμε, διανύσαμε ένα διάστημα κάπως περίεργο και οι μετακινήσεις μας περιορίστηκαν. Οπότε σήμερα θα πάμε σε ένα χωριό 10 λεπτά έξω από την Λαμία, γνωστό από ελληνικές ταινίες, με αρκετές αναφορές σε διάφορες σειρές (η αγωνία κορυφώνεται 😋). Το γνωστό σε όλους (😂😂) Λιανοκλάδι... Η πιο viral φράση που έχει στιγματίσει αυτό το χωριό είναι :"Για Λιανοκλάδι όλο ευθεία". 

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν να δούμε τι έκανα σε αυτό το χωριό τις μέρες της καραντινας! Σιγουρα μεγάλο θετικό ότι βρισκόμουν στην επαρχία ( καθαρός αέρας, όχι πολυκοσμία, δυνατότητα έστω και για μια βόλτα χωρίς φόβο ! ) Τις πρώτες μέρες έκανα πράγματα τα οποία είχα ανάγκη να κάνω και δεν προλάβαινα να τα κάνω λόγω των γρήγορων ρυθμών ! Έτσι λοιπόν ξεκινούσα την μέρα μου κάπως έτσι : 

Απόλυτη ηρεμία , μια ζεστή κούπα καφέ και έτοιμη να οργανώσω την υπόλοιπη μου ημέρα ! 

Ηρθε η ώρα για μάθημα ! Σε μια καινούργια εποχή, όπου η χρησιμότητα της τεχνολογίας φαίνεται σε κάθε λεπτό της ημέρας είμαστε έτοιμοι για το διαδικτυακο μας μάθημα !!! 

Δικός μου, μόνο δικός μου χρόνος για να βάλω σε τάξη τις σκέψεις μου και να καταφέρω να επιβιώσω στην καραντίνα μας ! (😋) 
Το αγαπημένο μου μέρος αυτές τις μέρες έγινε το ποτάμι που βρίσκεται έξω από το χωριό μου ο Σπερχειός ποταμός .
Ένα πανέμορφο μέρος , γεμάτο καθαρό αέρα, και θετική ενέργεια, ιδανικό για τον απογευματινό καφέ και βόλτες με το ποδήλατο !
Την εποχή αυτή ως γνωστόν η φύση ανθίζει , έτσι λοιπόν μετά από πολλά χρόνια είχα την ευκαιρία να δω όλο αυτό το θαύμα από κοντά. Επιστροφή στην φύση λοιπόν, δίνοντας σημασία σε πράγματα που μέχρι χθες δεν τα υπολογίζαμε και πολύ (😏)

Μπορεί δύο μήνες τώρα να βρίσκομαι στο ίδιο μέρος αλλά ο ουρανός κάθε μέρα είναι διαφορετικός, δείχνει με τον τρόπο του ότι το ίδιο πράγμα , η ίδια κατάσταση έχει πολλές οπτικές γωνίες! Τίποτα δεν είναι ίδιο και ας φαίνεται, κάθε φορά είναι στο χέρι σου πως θα αλλάξεις κάτι που φαίνεται ίδιο ! Ο ουρανός λοιπόν είναι ο ίδιος δεν αλλάζει , όμως θα ήταν βαρετό αν κάθε μέρα ήταν μπλε ! Για αυτό λοιπόν έρχονται τα σύννεφα και αν και σύννεφα δίνουν μια ομορφιά ! 
Και έρχεται το βράδυ, η φύση ηρεμεί και είναι η καλύτερη ώρα για ένα ποτήρι κρασί 🍷.

Μέχρι την επόμενη φορά λοιπόν που ελπίζω να έχω βγει πιο έξω από τον νόμο Φθιώτιδας 😂

Σας φιλώ 💋

You May Also Like

2 σχόλια





Συντάκτες

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *