Περίοδος εξεταστικής...

by - Μαΐου 23, 2020


Και έφτασε πάλι λοιπόν αυτή περίοδος... ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ!! Μια λέξη χιλιάδες συναισθήματα.🙄
Δεν ξέρω για εσάς αλλά για εμένα δεν είναι και η καλύτερη περίοδος της ζωής μου. Ούσα λοιπόν, σχεδόν τελειόφοιτη αυτού του τμήματος που λέγεται ''Ιστορικό Αρχαιολογικό'' έχω να πω ότι δεν έχουν περάσει και λίγες εξεταστικές από πάνω μου...

Αν είσαι λοιπόν φίλε/η μου στο πρώτο έτος, η εξεταστική για εσένα είναι μια άγνωστη ακόμη λέξη, καθώς από το πρωί είτε λιώνεις στον καναπέ βλέποντας σειρές🛋 είτε στην χειρότερη περίπτωση δεν σε βλέπει καθόλου το σπίτι σου (τζάμπα το ενοίκιοο). Εντάξει, εντάξει μη τα παραλέω μπορεί και να διαβάζει 1- 2 ωρίτσες την ημέρα τα 🆘️ που σου έδωσε ένας φίλος, που τα πήρε από έναν άλλον φίλο (γενικά αυτά τα sos ποτέ δεν έμαθα πως τα βρήκαμε) και κάπως έτσι περνάς κανένα μάθημα, 🥳(να μην έχει να λέει μετά και η θεία από το χωριό ότι δεν είσαι υπόδειγμα φοιτητή). 

Και εντάξει για να μην βγάζω την ουρά μου απέξω ούτε εγώ σκοτωνόμουν στο διάβασμα, και αφού είχα και δικό μου σπίτι και δικό μου υπολογιστή και γενικά για να μην τα παραλέω, μπορούσα να κάνω ό,τι θέλω χωρίς να έχωω κανέναν πάνω από το κεφάλι μου, έλιωνα και εγώ στις σειρές. Μάλιστα στο πρώτο έτος ξεκίνησα κι το Game Of Thrones. Αλλά εντάξει πάλι καλά πέρασα κάποια μαθήματα.

Περνώντας στο δεύτερο έτος, αρχίζεις να σκέφτεσαι μήπως ήρθε η ώρα να πάρεις την Σχολή στα σοβαρά και να διαβάσεις περισσότερο.😁 Μάντεψεε ποιος δεν θα διαβάσει πάλι για την εξεταστική, γιατί έπρεπε να πάει σε εκείνο το πάρτι που έπαιζε ο ωραίος ο dj ή για τα αγόρια της παρέας για να δουν εκείνη την κοπελα που είχαν κοζάρει στην σχολή?? Άσεε θα σου πω εγώ. ΕΣΥΥ!! Δεν πειράζει όμως σκέφτεσαι έχεις άλλα δύο χρόνια να επανορθώσεις, και κάπου εδώ γελάμεε.🤣

Φτάνοντας λοιπόν, αισίως στο τρίτο έτος αποφασίζεις τελικά να πάρεις την σχολή στα σοβαρά και όντως να περάσεις κανένα μάθημα,  και φυσικά να πάρεις και καμία εργασία📃 για να φανείς στον καθηγητή. Εντάξει δεν λέω, σίγουρα θα βγεις για κανένα ποτάκι🍸 κάποιο βράδυ, αλλά σίγουρα τα περισσότερα βράδια θα τα περάσεις σε σπίτι κάποιας/ου φίλης/ου σου που θα κάθεστε να διαβάζεται με τις ώρες. Αυτά τα βράδια είναι ανεκτίμητα, καθώς θα μάθεις ποια μαγαζιά έχουν delivery  κατά τις 3 η ώρα που θα σας έρθει μια όρεξη για γουρουνιά 🐷 ( και ξέρεις ότι θα ακολουθήσει κάποια κρέπα ή βάφλα🧇 με 2 μπάλες παγωτό). 

Και κάπως έτσι φτάνεις στο τέταρτο έτοςς... Εδώ τρεχάτε ποδαράκια μου γενικά. Αφού όσες εργασίες δεν έκανες σε όλα τα χρόνια θα τις κάνεις τώρα και εκτός αυτό πρέπει να πάρεις και μια πτυχιακή. Δεν τελειώνει εδώ όμως το μαρτύριο καθώς έχεις να διαχειριστής όλα τα ψυχολογικά που σου χτυπάνε την πόρτα. Μια το ότι είναι τελευταίο έτος👩‍🎓 και θα αποχαιρετήσεις την αγαπημένης σου παρέα και πόλη που ζήσατε τόσα πολλά, μια ότι πρέπει να αφήσεις το σπίτι σου και μια ότι θα πρέπει να γυρίσεις, τουλάχιστον, για λίγο στο πατρικό🤦‍♀️ σου μέχρι το μεταπτυχιακό. Σίγουρα όλα αυτά είναι λίγο δύσκολο να τα διαχειριστείς, αλλά θα τον βρεις τον τρόπο.

Πολλά είπα το ξέρωω, αλλά πιστέψτε με θα ήθελα να πω άλλα τόσα για αυτά τα υπέροχα χρόνια, ίσως να έρθει κάποια στιγμή ένα άλλο άρθρο για τα φοιτητικά χρόνια🤷‍♀️. Αυτό που πρέπει να κρατήσουμε είναι ότι μια φάση είναι και η εξεταστική που θα περάσει και μετά θα είναι όλα πάλι τέλεια.

Αυτά λοιπόν από εμένα μετά από καιρό😏, ελπίζω να μην σας κούρασα!! Μέχρι την επόμενη φορά ( που δεν ξέρω πότε θα είναι, είπαμε έχουμε και μια εξεταστική) να προσέχεται και να περνάτε όμορφα!!😚

You May Also Like

0 σχόλια





Συντάκτες

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *