Τι διάβασα τον Μήνα Απρίλιο.

by - Μαΐου 03, 2020


Ο προηγούμενος μήνας πέρασε πολύ ευχάριστα σε γενικά πάντα γραμμές, γιατί φυσικά υπήρχαν και οι μέρες όπου δεν περνούσαν με τίποτααα!! Φυσικά όλες οι μέρες περνούσαν και με την συντροφιά ενός βιβλίου, 📖. Τον μήνα Απρίλιο λοιπόν κατάφερα να διαβάσω τέσσερα βιβλία και για αυτό είμαι πολύ χαρούμενη, συνήθως πριν τον εγκλεισμό μας στο σπίτι, λόγω υποχρεώσεων του Πανεπιστημίου δεν προλάβαινα να διαβάσω όσο θα ήθελα😐.

Αρχικά ο μήνας ξεκίνησε με το Σκοτεινή Τετάρτη από την σειρά των Nicci French. Τελευταία το είχα ρήξη στα βιβλία μυστηρίου🔍, γενικά δεν συνηθίζω να διαβάζω τέτοιου είδους βιβλία, αλλά το δοκίμασα και μου άρεσε αρκετάα. Στην τελευταία μου παραγγελία μάλιστα (που ακόμη περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία να έρθει) τα περισσότερα βιβλία που παρήγγειλα ειναι μυστηρίου... Όσον αφορά τώρα το βιβλίο μου άρεσαν περισσότερο τα δύο πρώτα βιβλία, ανυπομονώ να δω τι θα γίνει στην Πέμπτη ημέραα.

Και αφού πέρασα την φάση μυστηρίου, είπα να γυρίσω λίγο πάλι πίσω στις παλιές μου συνήθειες💕. Για αυτό και πήρα την τριλογία του Μανχάταν από την Τατιάνα Τζινίωλη. Το πρώτο βιβλίο της τριλογίας ήταν το Ένα βράδυ ακόμη, μπορώ να πω ότι το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. Μπορείς αν θέλεις να διαβάσεις περισσότερα εδώ . 


Στη συνέχεια όπως καταλαβαίνεις συνέχισα με το δεύτερο βιβλίο Μετά τα μεσάνυχτα. Προφανώς το ευχαριστήθηκα και αυτό. Επίσης η χαρά μου μεγάλωσε ακόμη όταν μέσα στην πλοκή της ιστορίας εμφανίστηκαν οι δύο προηγούμενοι πρωταγωνιστές της τριλογίας😁. Δεν το περίμενα, γιατί πίστευα ότι οι πρωταγωνιστές κάθε βιβλίου θα ήταν ανεξάρτητοι από το προηγούμενο. Αν δεν το έχεις διαβάσει συγγνώμηη για το μικρό αυτό spoiler🙄.

Και φυσικά ο Απρίλιος τελείωσε με αγκαλιά το Πριν το ξημέρωμα έξω στην βεράντα (γιατί μέχρι εκεί μπορούσα να πάωω).  Η αλήθεια είναι ότι με αυτό το βιβλίο δέθηκα λίγο παρά πάνω δεν ξέρω γιατί, μάλλον επειδή ήταν το τελευταίο και θα τελείωνε εδώ το ταξίδι στο Μανχάταν?? Μπορείι... Αλλά σημασία έχει ότι τελείωσε πολύ όμορφα με τρεις υπέροχους επιλόγους και για τα τρία ζευγάρια. Λοιπόν αυτός ο Απρίλιος πιστεύω ότι έκλεισε πολύ όμορφα🌺. 

Αυτά λοιπόν από εμένα μέχρι το επόμενο άρθρο, να προσέχετε και να περνάτε όμορφαα!!! 😚

You May Also Like

0 σχόλια





Συντάκτες

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *